Intampina-ti clientii cu stil
In momentul in care proiectezi modul in care noul tau sediu va arata, nu trebuie sa uiti niciodata de una dintre cele mai importante zone ale acestuia, receptia. Reprezentand primul punct de contact al vizitatorului sau clientului cu afacerea ta. Aceasta trebuie sa ofere inca din primele momente o experienta memorabila vizitatorilor tai si sa le ofere toate informatiile necesare.
O gama de echipamente corect aleasa poate determina modul in care un vizitator interactioneaza cu afacerea ta. Recomandarea ELTEK este ca dotarea unei receptii sa se roteasca in jurul principiului de informarea a vizitatorului. Spre exemplu, un sistem de wayfinding care sa ghideze catre zonele in care acestia vor sa ajunga, sau sa le faciliteze gasirea unui departament specific. Un alt echipament care nu trebuie sa fie uitat este chiar un videowall. Acest tip de afisaj poate rula in permanenta continut specific marcii tale, imbunatatind experienta clientilor tai si transmitandu-le un mesaj primitor.
Managementul cladirii tale porneste din receptie, de aceea sistemele de BMS trebuie integrate cu acestea pentru a ajusta variabilele care imbunatatesc confortul vizitatorilor tai. Specialistii ELTEK iti stau la dispozitie pentru a te ajuta sa alegi echipamentele potrivite pentru o receptie care sa creeze experiente memorabile clientilor tai.
Specialistii ELTEK recomanda instalarea urmatoarelor solutii pentru receptii:
- VideoWall
- Display interactiv
- Echipamente Wayfinding
- Echipamente de roombooking
- BMS
- Platforma IT
- Sistem sonorizare
Specialistii nostri iti sunt alaturi in fiecare pas al proiectului tau. Serviciile ELTEK au fost special concepute pentru ca tu sa te poti bucura de noile tale echipamente fara prea multe griji.
- Mentenanta
- Suport tehnic
- Managed Services
Our specialists make periodic inspections to prevent equipment failure and interruption of operational processes, respecting manufacturers' legislation and recommendations.
Maintenance and technical support services must be treated as a matter of priority because a failure of some equipment can lead to disruption of organizational processes, and this action can translate into large financial losses. Instead, signing a maintenance contract will guarantee periodic revisions according to the manufacturer's recommendations and/or legislation, as well as interventions in the shortest time to repair the malfunctions and immediately restore the systems. Remote monitoring of critical systems can also be performed to track real-time alerts or operating errors and ensure a prompt response from our technical team.